Pak Engkos Rawat Inap dengan Asuransi Mubarokah

May 21, 2009 at 5:28 pm 2 comments

Hari Rabu siang tgl 20 Mei ba’da pengukuhan GB pak Budiarso, ane cari-cari pak Engkos, kok nggak keliatan yaa…. Ternyata kakek kite ini sedang diopname di RS Graha Permata Ibu – Kukusan, pak Nasruddin yang sempet menjenguk bilang pak Engkos kena DBD. Syafakalloh pak Engkos, semoga Alloh SWT memberikan kesembuhan kepada pak Engkos dengan tidak meninggalkan bekas. Rabu sore hari ane mesti jaga UAS, ane bilang ke isteri nanti Kamis sore kite jenguk pak Engkos ye……

Kamis 21 Mei 09 ba’da maghrib setelah hujan reda, ane ame isteri jenguk pak Engkos, begitu sampe rumah sakit, eee…ternyata doinye udeh balek pagi tadi. Sekalian aje dech mampir ke rumahnye, khan ngelewatin tuch rumah doi. Mau tau tampang pak Engkos kalo lagi sakit ? nih ane sempet-sempetin photo doi.

Kalo lagi gini emang pantes disebut kakek yee....cucu hampir 3.

Kalo lagi gini emang pantes disebut kakek yee....cucu hampir 3.

 

Sewaktu ane mampir ke rumahnye, yang ngebukaan pintu Ihsan si bontot yang jago matematik  nurunin bokapnye, nggak lama pak Engkos keluar, eee…nih orang masih aje megang rokok filter di tangan kirinye, katanye sich cuma mo nyium baunye doang, paling ntar doi nggak tahan, dibakar juga tuch rokok. sambil duduk sarungan cerite dech doi, hari Ahad 17 Mei rencana cuma mo rawat jalan ke RS Graha Permata Ibu yang jaraknye cuma 500 m dari rumahnye, karena panas badannye kagak turun-turun, diagnosa dokter doi kena typus, akhirnye dirawat dech, tapi ternyata esoknye trombositnye turun, si dokter bilang pak Engkos kena DBD. Doi bingung, kena nyamuk dimane ? ane bilang “di gazebo mesin tuch, ente khan sering nongkrong di situ”, semoga aje pimpinan DTM baca nich cerite, biar di-foging tuch gazebo.

Alhamdulillah pak Engkos ikut asuransi syariah mubarokah, jadi sekarang bisa merasakan berkahnye mubarokah, semuanye gratis tuch die bilang. Udeh ye ane mo balek dulu, anak-anak ane telpon mlulu, belom pade makan malem. Ente istirohat aje dulu, ato kalo udeh segeran sich ikut berenang aje besok jumat pagi ame si Adhit di wisma makara.

Entry filed under: Artikel Campuran. Tags: .

Si Panther Ditabrak Nikmatnya makan di saung…..

2 Comments Add your own

  • 1. nandy  |  May 22, 2009 at 2:22 am

    kalo gw rasa sich kenanya di rumahnya…..ha…ha..ha.. bukan di gazebo

    Reply
  • 2. Bretzko  |  May 22, 2009 at 2:40 am

    Kos,

    Cepet sembuh ya… jangan ngerokok lagi !

    Salam.

    Ral.-

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


