Nikmatnya makan di saung…..

May 21, 2009 at 6:44 pm 15 comments

Beberapa minggu terakhir  ini ane sering ke empang di daerah Kemang – Pabuaran Bogor, jaraknya sekitar 34 km, kalo naek ninja butuh waktu 45 menitan. Di atas empang dibangun saung ukuran 3×5 m, lumayan untuk berteduh. Seneng denger suara gemercik air, kalo duduk santai di depan saung, terlihat pemandangan petak-petak sawah sampai berujung kepada pohon kirai sepanjang sungai itu. Serasa kembali ke alam bebas…..

Saung ini sederhana sekali, tapi nyaman dan sejuk sekali terbuat dari atap pohon kirai, bilik juga dari batang kirai....21 Mei 2009

Saung ini sederhana sekali, tapi nyaman dan sejuk sekali terbuat dari atap pohon kirai, bilik juga dari batang kirai....21 Mei 2009

Kamis 21 Mei bertepatan dengan hari libur nasional, kesempatan ke empang lagi nich, ane ajak semua karyawan DTM tapi yang jadi ikut cuma Yasin, Suryadi, Udiyono, Nurul, ame mekanik bengkel U-uji Achong and Supri. Malah si Achong ame Supri berangkat malem sebelumnya bareng ame ade ane. Start dari pos satpam teknik pukul 07.45 telat 15 menit, sampe di empang jam 09.00 karena sarapan bubur ayam dulu di depan gapura Balai Diklat Dephub. Yang bikin lambat sebenernye bukan karena sarapan buburnye, tapi si Suryadi bawa motornye kayak penganten, mentok cuma berani 50 km/jam. Si Suryadi lengkap bawaannye, berarti emang die niat mo mancing. Liat aje nich hasilnye :

Sur....itu ikan mujaer ape ikan mas ? ane mah taunye makan doang wakakakaka......

Sur....itu ikan mujaer ape ikan mas ? ane mah taunye makan doang wakakakaka......

Nyang laen juga kagak mo kalah ame Suryadi, abis dech ikan orang dipancingin …wakakakaka….

Nih gue juga dapet ikan...

Nih gue juga dapet ikan...

Jam 11.00 Mpok Nara yang rumahnye di samping saung udeh selesai masak, suami die juga yang ngejagain nich empang sekalian ngempanin ikan. Lauknye sederhana tapi rasanye ….maknyoss…….apalagi sambelnye….sayur asem ame pecak ikan mas  itu menu wajib berarti tambahannye tahu tempe ame lalapan. Isteri ane khawatir kagak cukup lauknye, ane dibekelin ayam goreng, tetap aje enakan pecak ikan mas. lalapannye mentimun ame daon mede, si Suryadi demen bener tuch ame daon mede.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ini masakan rasanye kagak kalah ame RM Bumbu Desa Margo City, apalagi makannye lesehan di saung pake tiker pandan.....

Ini masakan rasanye kagak kalah ame RM Bumbu Desa Margo City, apalagi makannye lesehan di saung pake tiker pandan.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Makannye kagak ade yang kagak nambah, minimal 2 piring, malah si Suryadi 3 piring ..wakakakakaka....

Makannye kagak ade yang kagak nambah, minimal 2 piring, malah si Suryadi 3 piring ..wakakakakaka....

Abis makan, kenyang, ngantuk…jadi sebagian ade yang tidur di saung, sebagian lagi mancing ikan buat dibawa pulang, buat oleh-oleh, and buat bukti ame bininye pade….wakakakakaka…….

Hore...bisa bawa pulang ikan banyak.....ikannye mao tapi bawanye pade kagak mao, si Udi dech yg disuruh bawa....

Hore...bisa bawa pulang ikan banyak.....ikannye mao tapi bawanye pade kagak mao, si Udi dech yg disuruh bawa....

Jam 14.30 mereka pade cabut pulang, ane balek ba’da ashar pengennye sih malem biar nggak kena macet, tapi janji ame isteri mo jenguk pak Engkos. Macetnye sich kagak kena, tapi kena razia di jalur Arco-Pengasinan wakakakakakaka……………….

Entry filed under: Touring (Ryoko). Tags: .

Pak Engkos Rawat Inap dengan Asuransi Mubarokah Salam Tempel – Polisi Depok

15 Comments Add your own

  • 1. gary  |  June 8, 2009 at 7:45 pm

    wah asik bgt tuh..

    ikut dong..

    Reply
  • 2. nazar  |  June 13, 2009 at 6:21 pm

    wiihh…dahsyat tempatnye a’. ane ma kluarga mo kesono ahh…asiik…semua serba gratiss ya a’ ok..uoookkeeh….hahahahaaa……

    Reply
  • 3. ari  |  September 8, 2009 at 1:14 pm

    wew gw jg mo ikutan akhh,tp bleh ga ye ma bini gw? huff gw pengen mancin sono ja dah,tp gmn yaH biar ga tau istri gw

    Reply
    • 4. imansyah88  |  September 8, 2009 at 3:18 pm

      Loe ajak aje bini loe, anak2 juga kalo ade mah ajak aje.
      btw, ini Ari mane ye ? Ari tuwils bukan ?

      Reply
  • 5. ari  |  November 15, 2009 at 12:31 pm

    bukan cuy,gw semepet bilang ma bini gw,tp ma bini gw kagak boleh,katnaya bini gw,mmendingan beli ja dr pda mancing kepanasan,haHAHAHAHAHAHA,tp bua gw seh enakan mancing dr pda beli d pasar,ngomong2 d stu ikanya kiloan pa gmn tu? cz gw pengen mancing bener nie;))

    Reply
    • 6. imansyah88  |  November 16, 2009 at 4:56 pm

      Empang ane ikannye bukan untuk dijual, cuma buat seneng-seneng doang, kalo ente mo mancing besok pagi bareng ane….ane besok mo mancing…refreshing coyz

      Reply
  • 7. ari  |  November 18, 2009 at 2:31 pm

    sory brow,bknya gw ga mau,cz skrng gw lg d kalimantan nich,hahahahaha,ouwwww gw kira d stu ma kiloan, gmn nie tambah rame ga empang nya? mungkin gw insya allah hr minggu deh gw mancing,tp bnik gw mau pa ga yah?hahahahaha

    Reply
  • 8. taufik  |  December 8, 2009 at 4:12 am

    asik bgt tuh…bro dr balai diklat dephub brp kilo lg tmptnya…trus tanyanya pemancing apa bro?? hehehehe

    Reply
    • 9. imansyah88  |  December 8, 2009 at 5:31 am

      Dari gapura diklat dirjen perhubungan cuma 2 km bro. Namanye kagak ade, lha wong itu empang bukan untuk disewain, cuma buat seneng2 doang, cuma buat santai doang….mantablah

      Reply
  • 10. jenglot  |  December 8, 2009 at 6:03 am

    mantafff 1000x..ajak2 dong oom…

    Reply
    • 11. imansyah88  |  December 8, 2009 at 6:22 am

      Jenglot, kemane aje loe ? udeh full sehat ente ? ayo mancing…ntar ye bareng ame anak2 tuwils.

      Reply
  • 12. Dhe  |  December 8, 2009 at 6:33 am

    oom imaaaannn… seruuu tuh,,,serasa d kampuang liat saung + masih banyak pu’un kelapa ;))

    nti kita arrange waktu yah oom …

    Reply
    • 13. imansyah88  |  December 8, 2009 at 12:24 pm

      Ane kalo ke saung bawaannye mo tidur mlulu, enak adem….itu pu’un kelapa punya orang, yang ane punya cuma 2 po’on. Atur aje deh waktunye, kalo ane boleh pilih harinye ….hari Sabtu aje, bulan depan dech.

      Reply
  • 14. mad_dog  |  December 8, 2009 at 6:38 am

    seklibetan nyampe neh… ASAP ya om…. kemaren ikut turnamen babak belur…. sms in ke no ane aja om kalo mau kesana… no nya 081386066101

    Reply
    • 15. imansyah88  |  December 8, 2009 at 12:25 pm

      Sori bro, mad_dog nih siape name sebenernye ? ente tinggal dimane ?

      Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


