Donor Darah S2W

February 7, 2009 at 9:13 am 6 comments

Sabtu, 7 Februari 2009

Buat ane  donor darah Sabtu 7 Februari ini adalah yang ke-6 sejak Februari 2007. Itupun setelah ane gabung dengan S2W (Suzuki two Wheels) Community, jadi sebelum gabung ke S2W tahun 2005, belom pernah ane donor darah. Ane juga baru tahu kalo golongan darah ane “O”, padahal dulu katanye “B”. Thanks to S2W, wabilkhusus bro. Gugun “Totti”, bener ente bilang, setetes darah kita sangat berharga buat orang lain.

Sabtu pagi ini hujan gerimis, si smash nggak jadi dimandiin, biarin aje deh dekil dikit. Jam 09.00 berangkat, jalan relatif nggak macet, cuma di Pasar Minggu aje yang agak tersendat. Jam 10.00 sampe di kantor PMI Kramat Raya. Di luar cuma ade si Gugun, katanye di dalam udeh ade 4 orang yang sedang disuntik (maksudnye sedang diambil darahnye) si Bowo, Upi, Ari, satunye lagi lupa nih ane namanye…sori ya brother. Nggak lama si Agus “PNS” FU plat merah dateng, kite ngisi formulir dulu,….sambil nunggu kloter 1 keluar. Gak lama si “nasty boy” Bro Polo dateng. Terus balikin formulir sambil nimbang berat badan….kaget ane…kok berat ane jadi 76 kg ??? biasanya juga 73 kg…terus diambil darah dikit di jari tengah…nyang ini ane nggak tahu untuk ape, masa di cek lagi golongan darahnye ? emang bisa berubah ye ?? Kemudian abis periksa tekanan darah (ane 130/80, kate dokternye bagus….normal), cuci lengan untuk siap-siap diambil darahnye. Ane biasa diambil dari lengan kiri, kalo kanan ngeri pegel nanti nggak bisa ngegas motor. Nih die photonye ;

Kalo ngeliat jarum suntiknye...ngeri ane....250 cc diambil nich darahnye...Sabtu 7 Feb 09

Kalo ngeliat jarum suntiknye...ngeri ane....250 cc diambil nich darahnye...Sabtu 7 Feb 09

Beruntung jarumnye langsung ketemu ame saluran darahnye, kalo kagak….kayak orang di sebelah kanan ane, ibu-ibu gendut (sori ya bu…..) kagak ketemu-temu tuh jalur darahnye, ampe 2 orang perawat turun tangan belom dapet juga. Setelah 250 cc darah ane diambil, kayaknye cepet banget kagak seperti biasanye, barangkali jarumnye tadi gede kali ye….pantes sakit banget…. Terus dapat makan deh…pake sop kimlo + sosis, ame susu coklat. Kali ini dapet vitamin penambah darah 5 biji.

Begitu keluar, si Agung “chifu” ame ceweknye baru dateng. Ceweknye badannye gemuk, sehat tapi, makanya dipaksa donor darah ame si Agung wakakakakak……

Barengan kloter ame ane si “nasty boy” bro Polo,

Bro Polo ini nyang ane liat dari kartunye, sejak tahun 2003 donor darah, dan ane selalu ketemu doi setiap donor darah...Polo darah ente putih ape merah juga ?? wakakakaka...7 Feb 09

Bro Polo ini nyang ane liat dari kartunye, sejak tahun 2003 donor darah, dan ane selalu ketemu doi setiap donor darah...Polo darah ente putih ape merah juga ?? wakakakaka...7 Feb 09

Mas Eko 008 juga hadir, donor darah 3 yang terakhir selalu ketemu doi, nih die gayanye :

Mas Eko juga kayaknye sering die donor darah, dari cerite die..pernah die baru 15 hari donor darah udeh mo donor darah lagi, eee..ternyata ditolak...7 Feb 09

Mas Eko juga kayaknye sering die donor darah, dari cerite die..pernah die baru 15 hari donor darah udeh mo donor darah lagi, eee..ternyata ditolak...7 Feb 09

 Si Agus “PNS” juga barengan ame ane…

Bro Agus, dijulukin Agus "PNS" Satria FU Plat merah, motornye satria FU platnye merah berarti PNS, makanye die kagak dapet kartu parkir alias gratis disangka karyawan PMI kali Gus wakakakaka...7 Feb 09

Bro Agus, dijulukin Agus "PNS" Satria FU Plat merah, motornye satria FU platnye merah berarti PNS, makanye die kagak dapet kartu parkir alias gratis disangka karyawan PMI kali Gus wakakakaka...7 Feb 09

Kloter yang pertama bro Upi, Ari, Bro….siape sih namanye lupa ane….kalo ente buka blog ini, ente isi di kolom komentar ye…ntar ane edit, ane isi nama ente.

Bro Upi ini orangnye pendiem, nggak sempet ngobrol ame die, ane keluar die udeh balik....Ryan....udeh ane kasih tau tuh si Upi, suruh bawa yamaha babenye ke bengkel ente....inget komisi ye...7 Feb 09

Bro Upi ini orangnye pendiem, nggak sempet ngobrol ame die, ane keluar die udeh balik....Ryan....udeh ane kasih tau tuh si Upi, suruh bawa yamaha babenye Upi ke bengkel ente....inget komisi ye...7 Feb 09

 

Bro Ari smash merah, ane juga selalu ketemu doi kalo pas donor darah, tapi die pake thunder sekarang...Ri..katanye thunder ente waktu touirng ke Garut kagak kuat nanjak di puncak ye? wakakaka.... mendingan motor ane smash, jeroannye thunder...ngacir....7 Feb 09

Bro Ari smash merah, ane juga selalu ketemu doi kalo pas donor darah, tapi die pake thunder sekarang...Ri..katanye thunder ente waktu touring ke Garut kagak kuat nanjak di puncak ye? wakakaka.... mendingan motor ane smash, jeroannye thunder...ngacir....7 Feb 09

 Nah yang terakhir ini photo bro…sori sekali lagi ye..ane lupa nama ente…

Bro.....ente isi komennye ye, ntar ane edit, anyway...sebelah ente siape tuch ? pake cel-pen doang......7 Feb 09

Bro.....ente isi komennye ye, ntar ane edit, anyway...sebelah ente siape tuch ? pake cel-pen doang......7 Feb 09

Jam 12.00 tepat ane mo balek,eee…si Dadi “jenglot” baru dateng ame bini and anaknye, pake honda beat die….

Buat bro Bowo, sori Wo, ente kagak ade photonye, abis begitu mo diphoto udeh selesai donornye, entenye lagi makan sop, si Gugun kagak mau jepret ente wakakaka…….

Bro Gugun…jadi berape orang anak S2W yang donor darah ? Pas balek ane ketemu gogoner di daerah Pengadegan deket LIA pake thunder merah, DB-nya kagak keliatan…doi lupa kalo ade donor darah….yee….

Sampe ketemu lagi di PMI 3 bulan mendatang…….

Entry filed under: Artikel Campuran. Tags: .

Nggak terasa udeh 13 tahun 9 bulan mengabdi….PNS….. As-Kes Syariah Mubarokah – kali ini rawat gigi

6 Comments Add your own

  • 1. n4styb0y  |  February 9, 2009 at 12:22 pm

    bro Wasabi,
    test darah yang diambil dari jari tengah itu untuk mengecheck HB calon donor, batas normal HB adalah 12 jika ternyata dibawah 12 maka tidak diijinkan donor.
    demikian sekilas info dari ane.

    Reply
    • 2. imansyah88  |  February 9, 2009 at 4:10 pm

      Bro Polo, thanks udeh mampir ke blog ane…iye ane baru tau tuch ternyata untk ngecek HB ye…wajarlah ane khan baru 6 kali donor, ente udeh lebih dari 10…minta penghargaan tuh ame pak Ketum …wakakaka…..

      Reply
  • 3. pribowo  |  February 10, 2009 at 2:28 am

    om….ekekkekeke….awas ye…ane kagak di poto,….gun…kok poto gue kagak di kirim ke om abu….ekekekkekeke jelek ye gun,…ya udah kagak ape2 lebih baik kagak di posting jelek…

    om abu…suster yang nyuntik ente sama ama ane….ekekekek agak ketus

    Reply
    • 4. imansyah88  |  February 10, 2009 at 2:39 am

      Wo..nyang diphoto cuma nyang lagi disuntik doang…cameranye lowbat….susternye kok ketus ame ente, emang lu apain tuch suster ?

      Reply
  • 5. Wawan263  |  February 10, 2009 at 3:25 am

    wah…Oom Iman donor yak…? mohon maaf ane kagak jadi dateng ke PMI buat donor, niat udah ada tapi ada halangan…pas hari itu ane standby jagain anak ane yang kecil, lagi sakit typhus…dirawat di rumah aja. Nyonya masuk kerja Sabtu, karena Jumat-nya udah bolos kerja.

    Kayaknya ane musti donor sendirian neeh di PMI, maybe Sabtu ini….

    Reply
    • 6. imansyah88  |  February 10, 2009 at 4:09 am

      Thanks om Wawan udeh mampir ke blog ane…iye om…biasanya ketemu Om Wawan setiap donor darah, kok sabtu lalu kagak ketemu….semoga cepet sembuh ye si Kecilnye, anak ane juga desember lalu kena typus, dirawat di rumah juga….alhamdulilah mbahnye bisa nginep heheehe……

      Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Most Recent Posts


